pandora smycken

Bas-check Nedir?

Bas-check, eğlenceli bir şekilde toplantı, eğitim, yarışma yapmak istediğiniz her aktivitede bireysel veya takımlar halinde kullanılabilen, televizyonlarda popüler olmuş yarışma programlarını içeren
bir oyun sistemidir.

Nasıl Çalışır?
Takımlara veya bireylere dağıtılan Bas-check'lere, ilk basanın cevap
verme hakkı kazandığı bir sistemdir. Kablosuzdur ve radyo frekansıyla çalışır.

Kullanım Alanları

  • Stand aktivitelerinde
  • Şirket içi toplantılarda
  • Eğlence ve motivasyon katmak istediğiniz bütün toplantılarda
  • Katılımcılara mesaj vermek istediğiniz tüm toplantılarda

Yararları

  • Eğlendirirken öğretir
  • Takım ruhunu destekler
  • Aktif katılım ve motivasyon sağlar
  • Eğitimin verimini artırır
  • Bilgi ekranları katılımcıların öğrenmesine katkı sağlar
teknika
Kategori
teknika

Televizyondan bildiğiniz 'Riziko' oyununun prensiplerini taşır.

Hızlı adımlı, belirlenen konuları soru-cevap şeklinde gözden geçirmek için mükemmel bir oyundur.

Kategori konuları tamamen ürüne yönelik olarak hazırlanabilir. Kategori ve soru sayıları değiştirilerek oyunun süresi ayarlanabilir. Örneğin standlar için önerdiğimiz 3'er sorudan oluşan 3 kategorilik bir oyun 7-8 dakika sürmektedir.

Sorulara 'info' eklenerek, bilgilerin ve mesajların tekrar edilmesi olanağı sunulur. İstenildiği takdirde soruların altına "bonuslar" gizlenebilir. Bonuslu sorular, sadece soruyu seçenler tarafından cevaplanabilir. Takımlar kendi birikmiş puanlarının tümünü ya da bir kısmını bahse sokabilir.

Ben Bilirim!
teknika

Oyunun amacı, sorulara bireysel ya da diğer takım üyeleriyle birlikte doğru cevaplar vererek, en fazla puanı toplamaktır.
Tek bir oyun, tek bir etaptan başlayarak isteğe bağlı olarak uzatabilir ve birçok etaptan oluşabilir.

Hız Etabı: Zamanlı etapta takımlar soruya yanıt verme hakkı için Bas-check'e basar. İstenilen sayıda soru sorulabilir.

Takım Etabı: Takım üyeleri tur içerisinde diğer takım üyeleri ile çalışarak, kendilerine verilen bir grup soruya cevap verirler. Cevaplanamayan veya yanlış cevaplanan sorular, soru kasesinde birikerek daha sonra cevaplanmak üzere rakiplere sorulur.

Kim 500 Puan İster?
teknika

Son derece dinamik, heyecanı sürekli yukarıda tutan bir oyundur. Televizyondan bildiğiniz 'Kim 500 Milyar ister?' oyununun prensiplerini taşır.

Oyuncular soru merdiveninde yukarı doğru yükselmeye başladıkça, her doğru cevap daha değerli olur. Yanlış bir cevap takımı ulaşılmış olan en son mesafe taşına geri döndürür. Merdivenin tepesine ulaşan ilk takım oyunu ya da etabı kazanır.

Oyun yöneticileri merdiven seviyelerinin sayısını, mesafe taşlarının sayı ve konumlarını ve her birine atanan değerleri istedikleri gibi özelleştirebilir.

Her takımın belirli sayıda joker hakkı vardır ve bu jokerleri istedikleri anda kullanabilirler. Yönetici tarafından seçilen parametrelere bağlı olarak, jokerler oyuna heyecan ve beklenmedik sürprizler katar.

Bir uzmana sor, dinleyicilere/gruba sor, iki seçenek bırak, ipucu, bir şans daha ve rakibe aktar gibi joker seçenekleri vardır.

Bilgi Çarkı
teknika

Televizyondan bildiğiniz 'Çark-ı Felek' oyununun prensiplerini taşır. Takımlar verilen sorulara Bas-check'e basarak cevap hakkı kazanır.

Sözcük bulmacasında 40 karakter uzunluğunda ürününüze yönelik bir mesajı soru olarak sorabilirsiniz.

Oyunun amacı soruları cevaplayarak ya da bulmacayı çözerek en fazla puanı toplamaktır.

Bulmaca çözülünce etap biter. İsteğe bağlı olarak "Final Bulmacası" oynanabilir.

Takımlar Yarışıyor
teknika

Televizyondan bildiğiniz 'Aileler Yarışıyor' oyununun prensiplerini taşır.

Yeni bir konu/unsur hakkında merak uyandırmak için çok güzel ve eğlenceli bir oyundur. Takımlar Yarışıyor'da takım oyuncularının bir sorudaki "kronolojik" ya da "en üst" yanıtları sırasıyla tahmin etmeleri istenir. Örneğin "100 kişiye 'İlk beş Cumhurbaşkanı'mızı sayınız' sorusunu sorduk" aldığımız cevaplar bunlardan hangisi olabilir?

Oyunu oynayan iki takım, birbiriyle yarışarak en üst yanıtları tahmin etmeye çalışır. Bu aşamada oyunun işleyişi ve seyri ile ilgili birçok kural seçeneği vardır ve kullanıcıya göre ayarlamalar yapılabilir.

Üç Kare
teknika

Çocukluğumuzda kağıt kalemle oynadığımız oyunun elektronik versiyonudur.

Oyun iki takımla oynanır. "X" takımı ve "O" takımı. Takımlar 3x3 büyüklüğünde kutucuklardan oluşan bir platform üzerinde yarışır.Bir takım kutucuğunu seçtiğinde o kutu üzerinde hak sahibi olabilmek için bir soru cevaplaması gerekir. Soruyu doğru cevapladığında, kutucuğa kendi takımının işaretini koyar.

Amaç kutucukların içine kendi işaretinden ( "X" ya da "O" ) yatay, dikey ya da çapraz olarak yan yana üç tane koyabilmektir. Bu gerçekleştiği takdirde takım 3 kare yapmış demektir.

Eğer soru yanlış cevaplanırsa, oyunun başında yapılan kural ayarlarına göre, kutucuk boş bırakılabilir veya diğer takımın işareti koyulabilir.Oyunun amacı soruları cevaplayarak ya da bulmacayı çözerek en fazla puanı toplamaktır.

 
skor